Komisija za fiskalizaciju u Federaciji Bosne i Hercegovine je produžila rok i utvrdila novu dinamiku uvođenja fiskalnih sistema u Federaciji BiH, potvrdili su u Federalnom ministarstvu finansija.
Novi rokovi za hotele, motele, barove, restorane, kantine, benziske pumpe i apoteke umjesto 31.10. kako je već ranije bilo planirano produžen je do 15. decembra ove godine.
Drugi rok koji se odnosi na uvođenje fiskalnih sistema u trgovine na malo opisanu u Pravilniku o dinamici fiskalizacije, kao i trgovine na veliko, sa 31. januara 2011. produžen je do 15. marta 2011. godine.
Uvođenjem fiskalinih sistema trebala bi se suzbiti siva ekonomija, međutim stručnjaci iz iskustva RS koja fiskalne kase ima već dvije godine kažu, kako je ovo težak i mukotrpan posao.
Miroslav Raguz, direktor kompanije "Fiskus" iz Kiseljaka koja se bavi pružanjem prodaje fiskalnih uređaja, servisiranjem fiskalnih uređaja, prodajom potrošnog materijala kaže kako je produživanje rokova za uvođenje fiskalnih sistema u FBiH dobro za sve sudionike procesa fiskalizacije.
"Najviše bi trebali imati koristi sami porezni obveznici, koji imaju dovoljno vremena da razmotre najbolje ponude, kao i da se na kraju odluče za najbolje rješenje. U suprotnom, bili su u opasnosti da AD HOC riješe ovo pitanje sa najbližim serviserom, samo da bi ispunili svoju zakonsku dužnost", kaže Raguz naglašavajući kako je Fiskus već danas krenuo u potpisivanje ugovora sa svojim klijentima, nakon višemjesečne pripreme i komunikacije sa klijentima.
Podsjećamo, da su prema ovome Pravilniku u FBiH, pravna i fizička lica koja vrše promet roba na malo i veliko ili pružaju usluge obavezna su staviti fiskalne sisteme u funkciju registrovanja prometa u rokovima propisanim Pravilnikom.
Federalno ministartvo finansija do sada je potpisalo ugovore sa dva certificirana dobavljača fiskalnih sistema i to sa firmama "Tring" iz Gračanice i Neosoft Computers iz Mostara.